.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیروزی پرگل پرسپولیس برابر نفت تهران

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برابر نفت تهران به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد که حدود دو هزار نفر در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی حضور داشتند!

به گزارش خبرنگار مهر، در روز سوم از هفته سی و یکم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر شامگاه یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران رفت و موفق شد با نتیجه 5 بر یک شاگردان حسین فرکی را شکست دهد اما از رده پنجم تکان نخورد.

در این دیدار که به قضاوت هدایت ممبینی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد، شاگردان علی دایی در دقایق 18 و 60 توسط حمیدرضا علی عسگر، دقیقه 48 توسط حسین بادامکی ، دقیقه 85 توسط هادی نوروزی و 4+90 توسط تیاگو به گل رسیدند. تنها گل شاگردان حسین فرکی را هم سجاد فیض اللهی در دقیقه 88 به ثمر رساند. این پیروزی در شرایطی روی داد که سکوهای ورزشگاه آزادی خالی تر از دیدارهای گذشته پرسپولیس بود.

علی دایی که در روزهای گذشته مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته بود در این دیدار تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود و در غیاب مردان نامدارش به نیمکت نشینان میدان داد. مجتبی شیری، سکوبرت، محمد منصوری و جلال اکبری از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند. وحید هاشمیان و امیرحسین فشنگچی نیمکت نششین بودند و حیدری، آرفی، نورمحمدی و رحمان احمدی هم محروم بودند و غلامرضا رضایی هم که مثل چند هفته قبل مصدوم است.

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب این پیروزی 53 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم تراکتورسازی همچنان در رده پنجم جدول رده بندی باقی ماند. تفاضل تراکتورسازی بعلاوه 12 است و پرسپولیس 10+ . در جدول رده بندی سپاهان با 61 امتیاز صدرنشین است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.